14 lipca 2014
Zapytanie ofertowe nr 14/2014/9.1.1/PO-WM- oprogramowanie wspomagajace zarządzanie placówką poprzez internet
Sprostowanie dot. treści punktu V. A Zapytania ofertowego:
Zamawiający prostuje oczywistą omyłkę. Prawidłowy zapis brzmi:
V.A W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór wg Załącznika nr FO.2;
- przed podpisaniem umowy na realizację zlecenia:
1. wykaz danych osób lub firm, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności w zakresie serwisowania i konserwacji produktu;
2. na odrębne życzenie Zamawiającego - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Odpowiedzi na pytania zainteresowanych zawiera odrębny artykuł opublikowany na tej stronie.
Treść pierwotna Zaproszenia:
I. Zamawiający:
Społeczno – Oświatowe Stowarzyszenie Pomocy Pokrzywdzonym i Niepełnosprawnym „Edukator”
w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Wojska Polskiego 29A, NIP 7181729859.
II. Opis ogólny przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie / dostawa oraz uruchomienie i utrzymanie (konserwacja
i serwisowanie na serwerze) aplikacji internetowej realizującej określone w niniejszym zapytaniu ofertowym funkcje wspomagające zarządzanie siecią małych, wiejskich zespołów szkolno-przedszkolnych, umożliwiającej bezpieczną wymianę informacji oraz danych, z szyfrowanym dostępem dedykowanym użytkowników o różnych poziomach uprawnień w zakresie dostępu do danych oraz ich przetwarzania.
Aplikacja powinna zawierać 3 moduły funkcjonalne:
- Moduł AO - Planowanie organizacji placówki szkolno-przedszkolnej - w postaci interaktywnego projektu organizacyjno- finansowego, zintegrowanego z kadrowo-płacową bazą danych, umożliwiającego dokładne określenie skutków finansowych ustalonej organizacji procesu edukacyjnego, posiadającego funkcje zatwierdzania przez organ prowadzący oraz tworzenia aneksów aktualizacyjnych.
- Moduł PF - Planowanie finansowo/budżetowe placówki - w postaci interaktywnego formularza planistycznego przychodów i kosztów placówki w skali roku budżetowego, w rozbiciu na poszczególne miesiące, uwzględniającego specyfikę źródeł jej finansowania oraz strukturę kosztów zgodna z obowiązująca u Zamawiającego polityką rachunkowości, współpracującego
z formularzem monitoringowym zrealizowanych przychodów i kosztów (umożliwiającego także odpowiednie do wyniku bieżącego korygowanie planów w miesiącach pozostałych do końca roku budżetowego). - Moduł KP Komunikacja pedagogiczna z rodzicami – w postaci internetowego serwisu (strony) wyodrębnionego dla każdej placówki, zawierającego część publiczną oraz dedykowaną rodzicom część wymagającą zalogowania. Moduł powinien umożliwiać także indywidualną (spersonalizowaną) komunikację rodziców z nauczycielem w sprawach organizacyjno-pedagogicznych.
System powinien zapewnić niezawodną obsługę ( w tym serwisowanie i konserwacje na serwerze)
25 placówek szkolno-przedszkolnych oraz trzech stanowisk w biurze Zamawiającego, z możliwością późniejszego rozszerzenia na inne jednostki Zamawiającego - na warunkach ustalonych w odrębnej umowie.
Wspólny Słownik Zamówień: Kod CPV:72000000-5
Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
B. Miejsce, termin i sposób dostarczenia oferty:
- Ofertę należy dostarczyć osobiście lub przesyłka za potwierdzeniem odbioru do dnia 31 lipca 2014 r. do godz. 12.00 do Biura Zamawiającego: Stowarzyszenie „Edukator” w Łomży,
ul. Wojska Polskiego 29A, 18-400 Łomża. (siedziba Biura – Łomża, ul. Polowa 57C) w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą firmy Oferenta oraz tytułem: „ Oferta na wykonanie systemu informatycznego wspomagającego proces zarządzania placówką oraz komunikację z rodzicami przez Internet.
Załączniki
Galeria
Wpis nie posiada galerii.